Bc. Kateřina Stránská

Diplomová práce

Marketingová zákaznická segmentace podle vybraného modelu konkrétního podniku

Marketing customer segmentation by the selected model of particular company
Anotace:
Uplatnění výrobku na trhu, tedy i strojírenských technologií, patří k nejdůležitějším atributům obchodu. Definice pojmu strojírenské technologie, jeho pozice v české ekonomice, teorie a praxe segmentace spotřebitelských trhů, je klíčem pro stanovení marketingové strategie pro konkrétního distributora. Turbulence ve spotřebě obráběcích strojů, nástrojů a měřidel způsobil cyklický vývoj v českém a světovém …více
Abstract:
Market application of all products, not only engineering technologies, is one of the most important attributes of trade. Definition of engineering technology, its position in Czech economy, theory and practice of customer markets segmentation are the key factors for setting up marketing strategy for particular distributor. Turbulences in machine-tool, tools and gauges consumption were caused by cyclical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní