The Role of Service Employees in Customer Satisfaction during COVID-19: Conditions, Problems and Prospects – Varvara Stradina
Varvara Stradina
Bakalářská práce
The Role of Service Employees in Customer Satisfaction during COVID-19: Conditions, Problems and Prospects
Abstract:
Companies use marketing in order to promote products and services. The main goal of marketing is to create and provide services that satisfy consumer needs and their expectations. The role of the employees is very important in the providing good quality services. However, many external factors affect employees’ performance and quality of the service as well. The employees of the company of Swiss Hotel …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STRADINA, Varvara. \textit{The Role of Service Employees in Customer Satisfaction during COVID-19: Conditions, Problems and Prospects}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/70y3md/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Effective Forms of Motivation, their Importance, and Influence on the work performance of the Companies' Employees
Gulsum Valizada -
Effective Forms of Motivation, their Importance and Influence on the Work Performance of the Company's Employees
Aidar Kenzhebayev -
Motivation, Satisfaction and Performance of Employees
Nataliya P'yatachenko -
The Impact Of Occupational Safety And Health Systems On Employee Performance In Ghana: The Case Study Of The B5 Plus Steel Manufacturing Company.
Caroline Naateki Nartey -
Consumer behaviour as a reflection of financial intelligence
Dmitry Baranov -
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva
Název
Vložil
Vloženo
Práva