Využití nástrojů elektronického marketingu v malé B2B firmě – Tomáš Pokorný
Tomáš Pokorný
Bachelor's thesis
Využití nástrojů elektronického marketingu v malé B2B firmě
Use of Electronic Marketing Tools in a Small B2B Company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vytvořením komplexní e-marketingové kampaně pro B2B společnost Data Elektronik, spol. s r.o. V první části je podrobně sepsán přehled nástrojů digitálního marketingu a B2B prostředí. Navazuje na ni situační analýza společnosti, která ústí ve SWOT analýzu. Následně je vytvořena kampaň, která využívá kanály SEO, PPC, sociální sítě a e-mail, doplněné digitální analytikou.Abstract:
The Bachelor's thesis deals with the development of a comprehensive e-marketing campaign for the B2B company Data Elektronik, spol. s r.o. The first part includes a detailed overview of the tools of digital marketing and the B2B environment. It is followed by a situation analysis of the company that results in a SWOT analysis. Subsequently, a campaign is prepared using SEO, PPC, social networks and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Naděžda Chalupová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POKORNÝ, Tomáš. \textit{Využití nástrojů elektronického marketingu v~malé B2B firmě}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/719iju/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company
Thanh Thi Kim Dao
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights