Metody reedukace sluchového vnímání dětí předškolního věku – Tereza VYLETĚLKOVÁ
Tereza VYLETĚLKOVÁ
Bachelor's thesis
Metody reedukace sluchového vnímání dětí předškolního věku
REEDUCATION METHODS OF AUDITHORY PERCEPTION OF PRESCHOOL CHILDREN
Anotácia:
Práce se věnuje problematice osob se sluchovým postižením, přesněji dětem předškolního věku. Zaměřuje se na metody reedukace sluchového vnímání, jejich průběh a faktory ovlivňující rozvíjení sluchového vnímání. Práce obsahuje části teoretickou, praktickou, přílohy a seznam literatury. Teoretická část se zabývá speciálně pedagogickým oborem, surdopedií, historií a současnou strukturou vzdělávání osob …viacAbstract:
The thesis focuses on people with hearing disabilities, specifically pre-school children. It deals with the methods of re-education of auditory perception and the factors influencing the development of auditory perception. It consists of theoretical and practical part, attachments and list of references. The theoretical part is dedicated to a discipline of special education - surdopedie, history and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2015
Zverejniť od: 3. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Igor Hampl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VYLETĚLKOVÁ, Tereza. Metody reedukace sluchového vnímání dětí předškolního věku. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Šikana sluchově postižených dětí ve školách pro sluchově postižené
Eva Kučerová -
Specifika výuky prvouky u žáků se sluchovým postižením na základní škole pro sluchově postižené
Barbora Slunečková -
Socializace a srovnání profesního zařazení sluchově postižených dětí ze Základní školy pro sluchově postižené v Ostravě - Porubě a Základní školy pro sluchově postižené v Brně
Radmila Staňková -
Design piktogramů upozorňujících na sluchové postižení
Robert Konečný -
Sluchové postižení – genetická zátěž v rodině
Jana Schreierová -
Výuka anglického jazyka u žáků se souběžným sluchovým a mentálním postižením na ZŠ pro sluchově postižené
Žaneta Petraturová -
Sluchové postižení ve vztahu k sociálně-právní oblasti
Michaela Zmátlíková -
Metody reedukace zrakového vnímání dětí předškolního věku
Jana HECLOVÁ