Využití fotografie jako marketingového nástroje na sociálních sítích – Adéla Pařenicová
Adéla Pařenicová
Bachelor's thesis
Využití fotografie jako marketingového nástroje na sociálních sítích
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá důležitostí využití fotografie a jednotného vizuálního stylu jako marketingového nástroje na sociálních sítích. Zaměřuje se na sociální síť Instagram, kde je vizuální obsah klíčový a popisuje, jak tuto síť efektivně využívat k firemní propagaci. Praktická část se věnuje návrhu obsahu konkrétního instagramového profilu a tvorbě jeho vizuálního obsahu.Abstract:
The bachelor's thesis focuses on the importance of using photography and a consistent visual style as a marketing tool on social media platforms. It specifically targets the social network Instagram, where visual content is crucial, and describes how to use this platform effectively for corporate promotion. The practical part delves into designing the content of a specific Instagram profile and the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAŘENICOVÁ, Adéla. \textit{Využití fotografie jako marketingového nástroje na sociálních sítích}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2024. Available from: https://theses.cz/id/71ifb5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pařenicová, Adéla. Využití fotografie jako marketingového nástroje na sociálních sítích. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Applied Informatics / Multimedia in Company Operations
Theses on a related topic
-
Jednotný vizuální styl Národního ústavu lidové kultury ve Strážnici
Adéla Lukšíková -
Vizuální styl rodinného vinařství
Kateřina Švrčková -
Jednotný vizuální styl - Sportovní sdružení Žďárská liga mistrů
Lucie Vráblová -
Jednotný vizuální styl
Martina Mezerová -
Jednotný vizuální styl - Kavárna Kočičí
Nicole Břeňová -
Jednotný vizuální styl na příkladu města Bystřice
Denisa Říhová -
Jednotný vizuální styl a komunikace hudebního festivalu
Alexandra Kakushina -
Obalový design a jednotný vizuální styl značky Cider Bohemia
Dominika Hynková