Mgr. Lucie ČESÁNKOVÁ

Bachelor's thesis

Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku

Customer Relationship Management and its Value for Increase in Company Competitiveness
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky a jeho významem pro posílení konkurenceschopnosti na příkladu vybraného podniku. Teoretická část obsahuje literární rešerši zaměřenou na téma CRM a související oblasti. Praktická část obsahuje popis firmy včetně odvětví a konkurence. Dále je zde detailně popsán současný stav CRM a konkrétní návrh na zlepšení. Výzkumná část obsahuje popis realizace …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the importance of customer relationship management for company competitiveness in selected company. The theoretical part includes literary research on CRM and related topics. The practical part describes company together with industry and competition. Current stare of CRM and concrete proposal for improvement are further discussed. The research part describes the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ČESÁNKOVÁ, Lucie. Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku. Cheb, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/