Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku – Mgr. Lucie ČESÁNKOVÁ
Mgr. Lucie ČESÁNKOVÁ
Bachelor's thesis
Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Customer Relationship Management and its Value for Increase in Company Competitiveness
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky a jeho významem pro posílení konkurenceschopnosti na příkladu vybraného podniku. Teoretická část obsahuje literární rešerši zaměřenou na téma CRM a související oblasti. Praktická část obsahuje popis firmy včetně odvětví a konkurence. Dále je zde detailně popsán současný stav CRM a konkrétní návrh na zlepšení. Výzkumná část obsahuje popis realizace …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on the importance of customer relationship management for company competitiveness in selected company. The theoretical part includes literary research on CRM and related topics. The practical part describes company together with industry and competition. Current stare of CRM and concrete proposal for improvement are further discussed. The research part describes the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČESÁNKOVÁ, Lucie. Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku. Cheb, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová