Vztah deprese a preference učebního stylu – Mgr. Václav Mucha
Mgr. Václav Mucha
Diplomová práce
Vztah deprese a preference učebního stylu
Relation between Depression and Learning Style Preference
Anotace:
Práce se zabývá dokázáním vztahu deprese a preference učebního stylu. Výzkum byl proveden na vzorku 84 studentů střední školy za použití Beckova inventáře deprese (BDI-II) a Dotazníku učebního stylu (LSQ). Na sebraných datech byla provedena analýza konzistence položek obou dotazníků a následně byla provedena korelační analýza škály depresivity a jednotlivých subškál dotazníku LSQ, které představují …víceAbstract:
The thesis deals with proving of relation between depression and learning style preference. Research was made on a sample of 84 high school students using Beck’s Depression Inventory (BDI-II) and Learning Style Questionnaire (LSQ). Collected data were analyzed with item consistency analysis, all items of both questionnaires were examined. Consequently a correlation analysis was made between the scale …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rbd4n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
- Vedoucí: prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Preference učebních stylů založených na smyslových preferencích u středoškolských studentů a jejich školní úspěšnost
Veronika Kubíčková -
Práce s učebními styly žáků dle percepční preference ve výuce slovní zásoby anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Barbora Striová -
Preference stylů učení u studentů vysokých škol
Kristýna Jelínková -
Individuální preference při učení žáků standardních a alternativních daltonských škol
Lenka Dvořáková