Mgr. Václav Mucha

Diplomová práce

Vztah deprese a preference učebního stylu

Relation between Depression and Learning Style Preference
Anotace:
Práce se zabývá dokázáním vztahu deprese a preference učebního stylu. Výzkum byl proveden na vzorku 84 studentů střední školy za použití Beckova inventáře deprese (BDI-II) a Dotazníku učebního stylu (LSQ). Na sebraných datech byla provedena analýza konzistence položek obou dotazníků a následně byla provedena korelační analýza škály depresivity a jednotlivých subškál dotazníku LSQ, které představují …více
Abstract:
The thesis deals with proving of relation between depression and learning style preference. Research was made on a sample of 84 high school students using Beck’s Depression Inventory (BDI-II) and Learning Style Questionnaire (LSQ). Collected data were analyzed with item consistency analysis, all items of both questionnaires were examined. Consequently a correlation analysis was made between the scale …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
  • Vedoucí: prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta