Karin Lebedová

Diplomová práce

Marketingová strategie společnosti IKEA z pohledu udržitelnosti

Marketing strategy of the IKEA company from the perspective of sustainability
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou strategii společnosti IKEA z pohledu udržitelnosti. Cílem práce je zjištění postojů a preferencí spotřebitelů vůči udržitelným aktivitám společnosti IKEA. Účastníky výzkumu jsou představitele generací Z a Y, výstupem jsou mj. rozdíly v jejich pohledech na udržitelnost. Práce také hodnotí marketingové strategie společnosti IKEA v oblasti udržitelnosti. Práce …více
Abstract:
The diploma thesis focuses on the marketing strategy of the IKEA company from the perspective of sustainability. The aim of the thesis is to find out the attitudes and preferences of consumers towards the sustainable activities of the IKEA company. The research participants are representatives of generations Z and Y, the output is among others the differences in their views on sustainability. The thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Viktorie Valdová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89190