Marketingová strategie společnosti IKEA z pohledu udržitelnosti – Karin Lebedová
Karin Lebedová
Diplomová práce
Marketingová strategie společnosti IKEA z pohledu udržitelnosti
Marketing strategy of the IKEA company from the perspective of sustainability
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou strategii společnosti IKEA z pohledu udržitelnosti. Cílem práce je zjištění postojů a preferencí spotřebitelů vůči udržitelným aktivitám společnosti IKEA. Účastníky výzkumu jsou představitele generací Z a Y, výstupem jsou mj. rozdíly v jejich pohledech na udržitelnost. Práce také hodnotí marketingové strategie společnosti IKEA v oblasti udržitelnosti. Práce …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the marketing strategy of the IKEA company from the perspective of sustainability. The aim of the thesis is to find out the attitudes and preferences of consumers towards the sustainable activities of the IKEA company. The research participants are representatives of generations Z and Y, the output is among others the differences in their views on sustainability. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89190
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Viktorie Valdová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89190
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha