An Innovation in the Marketing Communications Strategy for the Brand 34R BMX – Martin KOŇAŘÍK
Martin KOŇAŘÍK
Bachelor's thesis
An Innovation in the Marketing Communications Strategy for the Brand 34R BMX
An Innovation in the Marketing Communications Strategy for the Brand 34R BMX
Abstract:
This bachelor thesis deals with a marketing communications strategy of the brand 34R BMX and its outcome will be a suggestion how to improve the marketing communications. In the theoretical part, the basic terms and the concept of this topic are explained. The practical part describes the current marketing communications strategy used by the 34R BMX and is analyzed in terms of particular promotional …moreAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikační strategií značky 34R BMX Company, jejíž výstupem bude návrh inovace marketingové komunikace. V teoretické části je vytvořena teoretická základna k tématu. Praktická část popisuje současnou marketingovou komunikační strategii značky, která je následně analyzována dle jednotlivých propagačních kanálů a sociálních sítí na internetu, které značka …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Accessible from:: 2. 5. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOŇAŘÍK, Martin. \textit{An Innovation in the Marketing Communications Strategy for the Brand 34R BMX}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2013. Available from: https://theses.cz/id/727mgt/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOŇAŘÍK, Martin. An Innovation in the Marketing Communications Strategy for the Brand 34R BMX. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Marketingová komunikační strategie restaurace
Veronika Adamčíková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje
Petr Spěvák