Marketingová komunikace Muzea hl. města Prahy se zaměřením na výstavu Praha hoří – Bc. Andrea Jandová
Bc. Andrea Jandová
Diplomová práce
Marketingová komunikace Muzea hl. města Prahy se zaměřením na výstavu Praha hoří
Marketing communication of The City of Prague Museum focusing on Prague on fire exhibition
Anotace:
Tématem diplomové práce je Marketingová komunikace Muzea hl. města Prahy se zaměřením na výstavu Praha hoří. Hlavním cílem je analyzovat současnou komunikační kampaň k nově otevřenému objektu Muzea – Novomlýnské vodárenské věže a expozici Praha hoří!, která je ve věži uložena a zpracovat návrhy a doporučení pro kampaň na další období. Dílčím cílem diplomové práce je zhodnocení marketingové komunikace …víceAbstract:
The main topic of the masters thesis is a Marketing communication of The City of Prague Museum focusing on Prague on fire exhibition. The main aim is to analyse a current communication campaign of the new opened museum object The New Mill Watter Tower and Prague on fire exhibiton which is stored in the tower and to process proposals and recommendations for the next campaign during the following period …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANDOVÁ, Andrea. \textit{Marketingová komunikace Muzea hl. města Prahy se zaměřením na výstavu Praha hoří}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/72n7cw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v neziskové organizaci
Sabina Koutenská -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketing a marketingové komunikace vybrané neziskové organizace Srovnání marketingu a marketingových komunikací Mateřského centra Pohádka a Mateřského centra Dubínek
Romana VOJÍŘOVÁ -
Marketing communication activities of ESN CULS Prague
Liubov Khlebtcova -
Marketingová komunikace vybrané organizace
Michal Maceček -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace vybrané organizace
Hana Klimánková -
Marketingová komunikace vybrané organizace
Vladimír Polášek
Název
Vložil
Vloženo
Práva