Distanční výuka z pohledu žáka s LMP – Bc. Miroslav KAŇOK, DiS.
Bc. Miroslav KAŇOK, DiS.
Master's thesis
Distanční výuka z pohledu žáka s LMP
Distance learning from the perspective of a student with LMP
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá distanční výukou žákyně s lehkou mentální retardací zařazenou v běžné třídě ZŠ. V teoretické části, která je zdokumentována příklady z praxe, se zaměřuje na dělení mentální retardace s následným hlubším zaměřením na charakteristiku dítěte s LMP. Jedna z kapitol se zabývá vzděláváním žáků s LMP s následným přesahem do distanční výuky. Základem praktické části je kvalitativní …moreAbstract:
This thesis deals with the distance learning of a pupil with mild mental retardation enrolled in a mainstream class of a primary school. In the theoretical part, which contains examples from practice, it focuses on the division of mental retardation, followed by a deeper focus on the characteristics of a child with mild intellectual disability. One of the chapters deals with the education of pupils …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Vojtěch Gybas, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KAŇOK, Miroslav. Distanční výuka z pohledu žáka s LMP. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Lower Secondary Schools / 2k-ict-ict
Theses on a related topic
-
Specifické vývojové poruchy školních dovedností a lehká mentální retardace
Soňa Šumová -
Integrace žáka s lehkou mentální retardací do běžné třídy střední školy
Andrea Pištěková -
Výuka žáka s lehkou mentální retardací a těžkou dysfázií na základní škole
Ivona Králová -
Význam ergoterapie u mentální retardace
Šárka MASTNÁ -
Jak probíhá výuka žáka s lehkou mentální retardací na 1. stupni ZŠ
Hana Ježková -
Výuková opora pro volbu povolání u žáků s lehkou mentální retardací
Michal Kuneš -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací v běžných základních školách z pohledu učitelů
Hana Jastrábková -
Rozvoj sociálních dovedností dítěte s lehkou mentální retardací v mateřské škole
Dana Kavanová