Rozvoj lexikálně-sémantické roviny s využitím autorské deskové hry – Bc. Tereza Břicháčková
Bc. Tereza Břicháčková
Bachelor's thesis
Rozvoj lexikálně-sémantické roviny s využitím autorské deskové hry
Development of lexical-semantic level of speech by authors board game
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí předškolního věku na základě autorské deskové hry. Je rozčleněna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se dále dělí na dvě podkapitoly. První kapitola popisuje dítě předškolního věku, jeho emoční a kognitivní vývoj, řečový vývoj a hru. Druhá kapitola se věnuje formám narušené komunikační schopnosti a možnosti …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the development of lexical-semantic level of speech by authors board game. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is divided into two chapters. The first chapter describes preschool aged child, his emocional and cognitive development, speech development and the way how kids play. The second chapter deals with different types …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ybg97/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2018
- Supervisor: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Lexikálně-sémantická jazyková rovina u dětí předškolního věku
Klára Klvaňová -
Lexikálně-sémantická jazyková rovina u dětí předškolního věku s vývojovou dysfázií
Michaela Domesová -
Lexikálně sémantická a morfologicko-syntaktická rovina jazyka u dětí se sociálním znevýhodněním
Andrea LEHOCZKÁ -
Lexikálně-sémantická rovina u žáků prvních tříd základní školy.
Hana ŠUSTKOVÁ -
Lexikálně sémantická rovina u dětí s lehkou mentální retardací
Ester Krupová -
Analýza lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Martina Čepová -
The Natural Approach to Second Language Acquisition at Preschool Institution
Jana Gajdova -
English language course for preschool children
Petra Humlíčková