Rozvoj lexikálně-sémantické roviny s využitím autorské deskové hry – Bc. Tereza Břicháčková
Bc. Tereza Břicháčková
Bakalářská práce
Rozvoj lexikálně-sémantické roviny s využitím autorské deskové hry
Development of lexical-semantic level of speech by authors board game
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí předškolního věku na základě autorské deskové hry. Je rozčleněna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se dále dělí na dvě podkapitoly. První kapitola popisuje dítě předškolního věku, jeho emoční a kognitivní vývoj, řečový vývoj a hru. Druhá kapitola se věnuje formám narušené komunikační schopnosti a možnosti …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the development of lexical-semantic level of speech by authors board game. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is divided into two chapters. The first chapter describes preschool aged child, his emocional and cognitive development, speech development and the way how kids play. The second chapter deals with different types …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ybg97/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Lexikálně-sémantická jazyková rovina u dětí předškolního věku
Klára Klvaňová -
Lexikálně-sémantická jazyková rovina u dětí předškolního věku s vývojovou dysfázií
Michaela Domesová -
Lexikálně sémantická a morfologicko-syntaktická rovina jazyka u dětí se sociálním znevýhodněním
Andrea LEHOCZKÁ -
Lexikálně-sémantická rovina u žáků prvních tříd základní školy.
Hana ŠUSTKOVÁ -
Lexikálně sémantická rovina u dětí s lehkou mentální retardací
Ester Krupová -
Analýza lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Martina Čepová -
The Natural Approach to Second Language Acquisition at Preschool Institution
Jana Gajdova -
English language course for preschool children
Petra Humlíčková