Marketing a propagace Základní školy a mateřské školy Basic, o.p.s. – Bc. Ema Přikrylová
Bc. Ema Přikrylová
Master's thesis
Marketing a propagace Základní školy a mateřské školy Basic, o.p.s.
Marketing and Promotion of Primary School and Nursery School Basic
Anotácia:
Tato diplomová práce obsahuje teoretický úvod do problematiky českého školství a do marketingu školství. Zároveň se zabývá i marketingem služeb a neziskových organizací, protože z nich marketing školství vychází. V analytické části je proveden výzkum mezi rodiči žáků základní školy Basic a jsou zjištěny jejich postoje ke škole. Na základě zjištěných informací je v projektové části sestaven konkrétní …viacAbstract:
This master thesis includes theoretical introduction into the Czech educational system and marketing for schools. Because education is a service and it is provided by non-profit or-ganizations, this work also deals with their marketing specifics. The analytical part contains of a survey among parents of elementary school Basic students and it?s searching for their attitudes towards school. The project …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Zverejniť od: 18. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Přikrylová, Ema. Marketing a propagace Základní školy a mateřské školy Basic, o.p.s.. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing v neziskové organizaci
Sabina Koutenská -
Marketing neziskové organizace Tichý svět – chráněná pracoviště, o. p. s.
Leoš Mačák -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing v neziskové organizaci
Yelizaveta Makeyeva -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Iva Jandíková -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Eva Kadlecová