Negativní dopady sociální sítě Instagram na její uživatele – Bc. Martin Galda
Bc. Martin Galda
Diplomová práce
Negativní dopady sociální sítě Instagram na její uživatele
Negative Effects of Instagram Social Network on its Users
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o negativních dopadech sociální sítě Instagram na její uživa-tele. V první části jsou vysvětlena teoretická východiska, která jsou základem pro část prak-tickou. Teoretická část se věnuje především pojmům jako: digitální komunikace, digitální marketing, Instagram a problematice na Instagramu, nebo metodice výzkumu. Praktická část prezentuje výsledky výzkumů, které byly …víceAbstract:
This thesis deals with the negative impacts of the Instagram social network on its users. The first part explains the theoretical outlet, which is the basis for the practical part. The theoreti-cal part deals mainly with concepts such as digital communication, digital marketing, In-stagram and Instagram issues, or research methodology. The practical part presents the results of research that were carried …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Galda, Martin. Negativní dopady sociální sítě Instagram na její uživatele. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv Instagramu na spokojenost v partnerském vztahu
Simona VALDMANOVÁ -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Daniel Prejza -
Marketingové komunikace Asociace obranného a bezpečnostního průmyslu ČR
Drago SUKALOVSKÝ -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Komunikace značky v éře digitálního marketingu
Barbora Kučerová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková