Podpora prodeje osobních automobilů z hlediska managementu a marketingu – Ing. Darina Kořínková
Ing. Darina Kořínková
Master's thesis
Podpora prodeje osobních automobilů z hlediska managementu a marketingu
Sales support of personal automobiles in a view of management and marketing
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na význam marketingu a jeho nástrojů. Ukazuje důležitost umění prodeje, poznání potřeb zákazníka, budování i udržování vztahů mezi prodejci a zákazníky. Zhodnocené marketingové aktivity vybrané společnosti, posílené navrhnutými doporučeními, vedou ke zvýšení konkurenční výhody a k podpoře prodeje osobních automobilů.Abstract:
The thesis is focused on role of marketing and its tools. It shows importance sales skills, knowledge of customer needs and creation and keeping business relationship between sellers and customers. Evaluated marketing activities of chosen company - empowered by suggested recommendations, lead to improvement of competitive advantage and to sale support of personal automobiles.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Hana Drahotská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOŘÍNKOVÁ, Darina. \textit{Podpora prodeje osobních automobilů z hlediska managementu a marketingu}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2010. Available from: https://theses.cz/id/73f4sc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kořínková, Darina. Podpora prodeje osobních automobilů z hlediska managementu a marketingu. Pardubice, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / field:
Transport Engineering and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
1. Teoretická část:\nl{} Reklamní kampaně v automobilovém průmyslu\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Osobní automobil\nl{} b) výstavní soubor: Deforestace
Peter Polanský -
Marketingová komunikace na trhu osobních automobilů
Marek Titl -
Návrh event marketingové kampaně ve vybraném segmentu prodeje osobních automobilů
Michal Thomas -
Analýza marketingového prostředí a návrh komunikačního mixu pro Galerii současného umění v Českých Budějovicích.
Eva Jurčíková -
Výzkum potřeb zákazníků restauračního zařízení v rekreačním středisku Jedovnice.
Adéla Richterová -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody a odlišení se. Úloha produktu a výzkum produktů společnosti ve vztahu ke zjištěným PPO (potřeby, požadavky, očekávání) zákazníků.
Martina Hlaváčková -
Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY
Markéta Velecká