Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení návštěvnosti Státních léčebných lázní Bludov, státní podnik. – Bc. Hana MATUROVÁ
Bc. Hana MATUROVÁ
Diplomová práce
Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení návštěvnosti Státních léčebných lázní Bludov, státní podnik.
Project of utilization of marketing communication to increasing the visit rate of public spa Bludov, s.p.
Anotace:
V této diplomové práci je navržen projekt marketingové komunikace Státních léčebných lázní Bludov, s. p. Cílem tohoto projektu je dosažení zvýšení návštěvnosti lázní Bludov, s. p.. Součástí této práce je analýza současného stavu marketingové komunikace a její vnímání veřejností.Abstract:
In this thesis is proposed a project of marketing communication of the public spa Bludov. The goal of this project is to encourage attendance of this spa resort. This thesis includes also an analysis of a present marketing communication and its public apprehension.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Identifikátor:
1018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2005
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MATUROVÁ, Hana. \textit{Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení návštěvnosti Státních léčebných lázní Bludov, státní podnik.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/73if44/.
Jak správně citovat práci
MATUROVÁ, Hana. Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení návštěvnosti Státních léčebných lázní Bludov, státní podnik.. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota -
Webová prezentace - analýza www stránek vybraných muzeí a galerií Jihomoravského kraje
Petr Ivanov