Podnikateľský plán na založenie podniku – Miroslava Pavlíková
Miroslava Pavlíková
Diplomová práce
Podnikateľský plán na založenie podniku
Anotace:
Predmetom diplomovej práce je podnikateľský plán na založenie kaviarne spojenej s dielňou pre deti s rozšírením po troch rokoch o fitness centrum s dielňou pre deti. Cieľom práce je vypracovanie tohto plánu, ktorý bude slúžiť ako východisko pri zakladaní podniku. Diplomová práca kopíruje štruktúru podnikateľského plánu a využíva metódy strategického riadenia malých a stredných podnikov.Abstract:
The diploma thesis focuses on start-up business plan for coffee house with children’s area. After three years the company will open the fitness centre, also with children’s area. The main objective is to create a business plan that will be supporting documentation during the setting up of the company. The diploma thesis is structured as business plan and uses the methods for strategic management of …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/73p5yc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík