Techniken und Strategien beim Wortschatzlernen der Schüler*innen in der Sekundarstufe I – Bc. Dagmar Dvořáková
Bc. Dagmar Dvořáková
Bakalářská práce
Techniken und Strategien beim Wortschatzlernen der Schüler*innen in der Sekundarstufe I
Techniques and strategies for vocabulary acquisition by students in the second stage of elementary school
Abstract:
Bachelor thesis deals with the topic of strategies and techniques for learning vocabulary. The theoretical part of this work focuses on vocabulary in general, learning strategies and techniques, their classification, and individual learning types. The aim of the empirical part is to determine which learning strategies and techniques students in the second grade of primary school use when learning vocabulary …víceAbstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem strategií a technik při učení se slovní zásoby. Teoretická část práce se věnuje obecně slovní zásobě, učebním strategiím a technikám učení, jejich klasifikaci a jednotlivým učebním typům. Cílem empirické části je zjistit jaké učební strategie a techniky používají žáci na druhém stupni základní školy při učení slovní zásoby a zda tyto učební strategie a techniky používají …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ycp95/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedoucí: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání / Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Learning Strategies for Introverted Learners Aimed at Online Learning
Kateřina Muchová -
Autonomous Learning at Universities and Its Influence on Language Learning Strategies and Metacognition
Lenka Zouhar Ludvíková -
Learning Styles and Learning Strategies of Gifted Students in English Lessons
Hana Chlubná -
Vocabulary learning and the current trends in CALL/MALL
Yvona Zamarská -
Autoregulace učení a strategie učení pro oblast slovní zásoby u žáků ZŠ
Jan Moudrý -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Vliv videoher na proces učení slovní zásoby anglického jazyka u žáků 1. stupně základní školy
Denisa HANÁKOVÁ