Július Fabuľa

Bakalářská práce

Tvorba nových zákaznických skupin prostřednictvím sociálních médií jako tržní příležitost

Tvorba nových zákaznických skupin prostřednictvím sociálních médií jako tržní příležitost
Anotace:
Základem bakalářské práce je přiblížení možností jak se dají využít sociální média pro podnikatelské účely. To opisuje první část. V druhé části je popsán podnikatelský záměr volnočasových aktivit pro seniory.
Abstract:
Basis of bachelor's work is opportunities approach how social media could be used for business purposes. This is described in first part. In second part there is described business plan of free time activities for seniors
Abstract:
Základom bakalárskej práce je priblíženie možností ako sa dajú využiť sociálne médiá pre podnikateľské účely. To opisuje prvá časť. V druhej časti je opísaný podnikateľský zámer voľnočasových aktivít pre seniorov.
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 3. 2015
  • Vedoucí: Dana Zadražilová
  • Oponent: Jana Zmeškalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57693

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu