Význam filantropie v mezinárodních vztazích – Ondřej Hýla
Ondřej Hýla
Diplomová práce
Význam filantropie v mezinárodních vztazích
The Importance of Philanthropy in International Relations: Future of Corporate Social Responsibility
Anotace:
Sociální odpovědnost firem (corporate social responsibility -- CSR) má dlouhou historii. Ovšem tempo, kterým se CSR vyvíjela v posledních letech, je bezprecedentní. Rychlý rozmach by mohl svádět k dojmu, že CSR se vyvíjí v permanentní fenomén zahrnující novou podobu vztahu mezi společností a firemním sektorem, a to na národní i mezinárodní úrovni. Realita je přirozeně mnohem složitější.Abstract:
Corporate social responsibility (CSR) has a long history; as a matter of fact, it has been developing at an unprecedented pace in the recent years. The swift development might be tempting for observers to suppose that CSR is evolving into a permanent phenomenon, embodying a new form of business-society relationship at both national and international level. Naturally, the reality is always more complex …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29793
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2012
- Vedoucí: Petr Kratochvíl
- Oponent: Jan Martin Rolenc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29793
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politika a diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia