Obsahová komparace turistických portálů Kudy z nudy a vybraných destinací cestovního ruchu – Bc. Viktória Starčoková
Bc. Viktória Starčoková
Bakalářská práce
Obsahová komparace turistických portálů Kudy z nudy a vybraných destinací cestovního ruchu
Content comparsion of the tourist portals "Kudy z nudy" and selected tourism destinations
Abstract:
The goal of the Bachelor’s thesis “Content comparison of the tourist portals Kudy z nudy and selected tourism destinations” is to compare two different ways of presentation of the destination South Bohemia. One of the web creators is the organization CzechTourism, which presented the destination via the project Kudy z nudy. This website is compared with the website jiznicechy.cz, which functions under …víceAbstract:
Predmetom bakalárskej práce „Obsahová komparace turistických portálů Kudy z nudy a vybraných destinací cestovního ruchu“ je porovnanie spracovania internetových prezentácií destinácie Južné Čechy. Jedným zo spracovateľov webu je organizácia CzechTourism prostredníctvom projektu Kudy z nudy. Druhú stranu komparácie predstavuje web jiznicechy.cz, ktorý je zastrešovaný destinačnou spoločnosťou Juhočeská …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l0zct/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ondřej Repík
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STARČOKOVÁ, Viktória. \textit{Obsahová komparace turistických portálů Kudy z nudy a vybraných destinací cestovního ruchu}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/74ktgv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Destinanční marketing z pohledu privátního sektoru
Vladimíra Šajbanová -
Participace podnikatelských subjektů na destinačním marketingu v Trnavském kraji
Lucia Lužáková -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Sociální média v destinačním marketingu
Jakub Pediač -
Role TIC v marketingu destinace cestovního ruchu (příklad města Brna)
Adriána Škodová -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Vojtěch Milerský -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina