Bc. Jana Kocourková, DiS.

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku

Analysis of the market mix at the choosen enterprise
Anotace:
Bakalářská práce pomocí metody komparace zkoumá a analyzuje jednotlivé nástroje marketingového mixu ve vybraném podniku. Analýza hodnotí stávající marketingový mix podniku. Autor prokazuje, že byly prozkoumány všechny prvky marketingového mixu. Autor zjistil, že nejdůležitějším faktorem při rozhodování zákazníků o koupi produktu, je cena. Byla navržena příslušná doporučení, která se týkají převážně …více
Abstract:
The bachelor thesis examines and analyzes the various tools of the marketing mix in the selected company using the comparison method. The analysis evaluates the existing marketing mix of the company. The author shows that all elements of the marketing mix have been explored. The author found that the most important factor in deciding customers to buy a product is price. Appropriate recommendations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 2. 2020
  • Vedoucí: Ing. Romana Kušnirová, DiS.
  • Oponent: Ing. Lucie Polanecká

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích