Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku – Bc. Jana Kocourková, DiS.
Bc. Jana Kocourková, DiS.
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Analysis of the market mix at the choosen enterprise
Anotace:
Bakalářská práce pomocí metody komparace zkoumá a analyzuje jednotlivé nástroje marketingového mixu ve vybraném podniku. Analýza hodnotí stávající marketingový mix podniku. Autor prokazuje, že byly prozkoumány všechny prvky marketingového mixu. Autor zjistil, že nejdůležitějším faktorem při rozhodování zákazníků o koupi produktu, je cena. Byla navržena příslušná doporučení, která se týkají převážně …víceAbstract:
The bachelor thesis examines and analyzes the various tools of the marketing mix in the selected company using the comparison method. The analysis evaluates the existing marketing mix of the company. The author shows that all elements of the marketing mix have been explored. The author found that the most important factor in deciding customers to buy a product is price. Appropriate recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2020
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/rrvio/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2020
- Vedoucí: Ing. Romana Kušnirová, DiS.
- Oponent: Ing. Lucie Polanecká
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová