Bc. Jana Kocourková, DiS.

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku

Analysis of the market mix at the choosen enterprise
Abstract:
Bakalářská práce pomocí metody komparace zkoumá a analyzuje jednotlivé nástroje marketingového mixu ve vybraném podniku. Analýza hodnotí stávající marketingový mix podniku. Autor prokazuje, že byly prozkoumány všechny prvky marketingového mixu. Autor zjistil, že nejdůležitějším faktorem při rozhodování zákazníků o koupi produktu, je cena. Byla navržena příslušná doporučení, která se týkají převážně …more
Abstract:
The bachelor thesis examines and analyzes the various tools of the marketing mix in the selected company using the comparison method. The analysis evaluates the existing marketing mix of the company. The author shows that all elements of the marketing mix have been explored. The author found that the most important factor in deciding customers to buy a product is price. Appropriate recommendations …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 1. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 2. 2020
  • Supervisor: Ing. Romana Kušnirová, DiS.
  • Reader: Ing. Lucie Polanecká

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích