Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku – Bc. Jana Kocourková, DiS.
Bc. Jana Kocourková, DiS.
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Analysis of the market mix at the choosen enterprise
Abstract:
Bakalářská práce pomocí metody komparace zkoumá a analyzuje jednotlivé nástroje marketingového mixu ve vybraném podniku. Analýza hodnotí stávající marketingový mix podniku. Autor prokazuje, že byly prozkoumány všechny prvky marketingového mixu. Autor zjistil, že nejdůležitějším faktorem při rozhodování zákazníků o koupi produktu, je cena. Byla navržena příslušná doporučení, která se týkají převážně …moreAbstract:
The bachelor thesis examines and analyzes the various tools of the marketing mix in the selected company using the comparison method. The analysis evaluates the existing marketing mix of the company. The author shows that all elements of the marketing mix have been explored. The author found that the most important factor in deciding customers to buy a product is price. Appropriate recommendations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 1. 2020
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/rrvio/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 2. 2020
- Supervisor: Ing. Romana Kušnirová, DiS.
- Reader: Ing. Lucie Polanecká
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová