Bc. Martin CHARVÁT

Bakalářská práce

Marketingové komunikace festivalu Jeden svět ve Zlíně

Marketing communications of festival Jeden svět in Zlin
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá otázkou, jak důležité jsou marketingové komunikace v neziskové organizaci a jaké jsou důsledky jejich absencí. Čtenáři nabízí možnost poznat, že marketingové komunikace jsou užitečným pomocníkem při organizaci filmového festi-valu. Teoretická část pojednává o marketingu v neziskovém sektoru a základních rysech marketingových komunikací. Praktická část poukazuje na specifika …více
Abstract:
My work is tries to resolve question how important are the marketing communications in non-profit sector and what is the result of their absence. Reader can recognize that market-ing communications are very useful in organization of film festival. Theoretical part con-siders marketing in non-profit sector and essentials of marketing communication. Practical part specifies the area of marketing communications …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor: 4803

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CHARVÁT, Martin. Marketingové komunikace festivalu Jeden svět ve Zlíně. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.