Marketingové komunikace festivalu Jeden svět ve Zlíně – Bc. Martin CHARVÁT
Bc. Martin CHARVÁT
Bakalářská práce
Marketingové komunikace festivalu Jeden svět ve Zlíně
Marketing communications of festival Jeden svět in Zlin
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá otázkou, jak důležité jsou marketingové komunikace v neziskové organizaci a jaké jsou důsledky jejich absencí. Čtenáři nabízí možnost poznat, že marketingové komunikace jsou užitečným pomocníkem při organizaci filmového festi-valu. Teoretická část pojednává o marketingu v neziskovém sektoru a základních rysech marketingových komunikací. Praktická část poukazuje na specifika …víceAbstract:
My work is tries to resolve question how important are the marketing communications in non-profit sector and what is the result of their absence. Reader can recognize that market-ing communications are very useful in organization of film festival. Theoretical part con-siders marketing in non-profit sector and essentials of marketing communication. Practical part specifies the area of marketing communications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
4803
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHARVÁT, Martin. Marketingové komunikace festivalu Jeden svět ve Zlíně. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Michaela Drdová -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková