Výuka čtení žáků s dyslexií ve 2. a 3. ročníku základních škol v hlavním vzdělávacím proudu – Mgr. Bc. František Pažourek
Mgr. Bc. František Pažourek
Diplomová práce
Výuka čtení žáků s dyslexií ve 2. a 3. ročníku základních škol v hlavním vzdělávacím proudu
Teaching reading to dyslexic students in the second and third grade of mainstream elementary schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá výukou čtení žáků s dyslexií v prostředí běžných tříd základních škol. Cílem práce je zjistit, zda je možné naučit žáky s dyslexií efektivně číst v podmínkách základních škol hlavního vzdělávacího proudu. Teoretická část shrnuje dosavadní poznatky o speciálních vzdělávacích potřebách, poruchách učení, dyslexii a dále obsahuje kapitolu o výuce čtení na základní škole, ve které …víceAbstract:
The diploma thesis deals with teaching reading to dyslexic students of mainstream elementary schools. The aim of the thesis is to find out whether is possible to teach children with dyslexia to read efficiently in terms of mainstream elementary schools. The theoretical part summarizes current knowledge about special education needs, learning disabilities, dyslexia and a chapter about teaching reading …víceKlíčová slova
Speciální vzdělávací potřeby specifické poruchy učení dyslexie výuka čtení výukové metody a formy reedukace dyslexie výuka dyslektiků special education needs specific learning disabilities dyslexia teaching reading teaching methods and forms reeducation of dyslexia teaching dyslexic children
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rnjd8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2016
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petra Vystrčilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná