Ing. Tereza Šůrová

Master's thesis

Komunikační strategie firmy Preciosa Ornela, a. s. pro český trh

Communication strategy of Preciosa Ornela, a. s. for the Czech market
Abstract:
Předmětem diplomové práce je navrhnout změny v komunikační strategii pro český trh společnosti Preciosa Ornela, a. s., která se již léta zabývá výrobou a distribucí skleněných perliček a perlí. Primárním účelem práce je zvýšení povědomí o firmě, jejích výrobcích (skleněné perličky a perle) i o bohaté historii sklářského a bižuterního průmyslu v Severních Čechách a posílení tak domácí poptávky. První …more
Abstract:
The subject of the thesis is to suggest some changes in communication strategy for the Czech market of the company Preciosa Ornela which produces and distributes glass beads and seed beads for ages. The main reason of this thesis is to raise awareness about the company, its products, and also about the rich history of the glass and jewellery industry in Northern Bohemia, which could build up domestic …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2013
Accessible from:: 10. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Šůrová, Tereza. Komunikační strategie firmy Preciosa Ornela, a. s. pro český trh. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 10. 5. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN