Komunikační strategie firmy Preciosa Ornela, a. s. pro český trh – Ing. Tereza Šůrová
Ing. Tereza Šůrová
Master's thesis
Komunikační strategie firmy Preciosa Ornela, a. s. pro český trh
Communication strategy of Preciosa Ornela, a. s. for the Czech market
Abstract:
Předmětem diplomové práce je navrhnout změny v komunikační strategii pro český trh společnosti Preciosa Ornela, a. s., která se již léta zabývá výrobou a distribucí skleněných perliček a perlí. Primárním účelem práce je zvýšení povědomí o firmě, jejích výrobcích (skleněné perličky a perle) i o bohaté historii sklářského a bižuterního průmyslu v Severních Čechách a posílení tak domácí poptávky. První …moreAbstract:
The subject of the thesis is to suggest some changes in communication strategy for the Czech market of the company Preciosa Ornela which produces and distributes glass beads and seed beads for ages. The main reason of this thesis is to raise awareness about the company, its products, and also about the rich history of the glass and jewellery industry in Northern Bohemia, which could build up domestic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2013
Accessible from:: 10. 5. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šůrová, Tereza. Komunikační strategie firmy Preciosa Ornela, a. s. pro český trh. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Komunikační strategie úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení
Kateřina Sýkorová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková