Vliv sponzoringu na image značky – Tereza Stuchlíková
Tereza Stuchlíková
Bakalářská práce
Vliv sponzoringu na image značky
Influence of Sponsorship to Trademark Image
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vztahem sponzoringu a image značky se zaměřením na spor-tovní sponzoring v českém prostředí. Teoretická část vymezuje pojmy z oblasti firemní iden-tity, image a budování značky. Dále objasňuje význam sponzoringu spolu s jeho druhy a cíli. V praktické části je představena společnost HET a její sponzorské aktivity. V druhé části je zpracován kvalitativní výzkum na veřejnosti …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with relationship between sponsorship and brand image focusing on sports sponsorhip in the Czech market. The theoretical part shows basic concepts from the area of corporate identity, image and branding. After the meaning of sponsorship with its types and targets is described. The practical part of this thesis presents the brand HET and analyzes its sponsorship activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Stuchlíková, Tereza. Vliv sponzoringu na image značky. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sportovní sponzoring
Marek Lutovský -
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
Karolína Šaňková -
Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků
Lukáš Dlouhý -
Vizuální identita značky
Bianka Demčáková -
Firemní identita vybrané společnosti
Vivienne Makumbirofa -
Image a identita vybrané značky podniku
Nikola Drbohlavová -
Image a identita značky
Klára Lukavská -
Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y
Barbora Šafaříková