Analýza marketingové strategie firmy Bosch – Kateřina Pixová
Kateřina Pixová
Bakalářská práce
Analýza marketingové strategie firmy Bosch
Bosch Marketing Strategy Analysis
Anotace:
Cílem této práce je analýza marketingové strategie firmy Bosch. Jedná se o společnost s dlouhou historií, která má široké pole působnosti a téměř ve všem co dělá, dosahuje velkých úspěchů. Teoretická část se zabývá jednotlivými částmi marketingové strategie, marketingovým a komunikačním mixem, analýzou SWOT, značkou a jejími náležitostmi. Praktická část tyto poznatky využívá k analýze současné marketingové …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the marketing strategy of the Bosch company, which has a wide scope and achieves great success in almost everything the company does. The theoretical part describes the different parts of marketing strategy, marketing and promotion mix, SWOT analysis, brand and its necessities. Practical part uses this knowledge to analyze the current marketing strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31462
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedoucí: Jitka Odehnalová
- Oponent: Karel Mandík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31462
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Tradiční vs. Digitální Marketing - Transformace marketingové strategie v lékárenském řetězci Dr. Max.
Tereza Francová -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingová strategie chladniček Bosch
Krystyna Zhuravlova