Kateřina Pixová

Bakalářská práce

Analýza marketingové strategie firmy Bosch

Bosch Marketing Strategy Analysis
Anotace:
Cílem této práce je analýza marketingové strategie firmy Bosch. Jedná se o společnost s dlouhou historií, která má široké pole působnosti a téměř ve všem co dělá, dosahuje velkých úspěchů. Teoretická část se zabývá jednotlivými částmi marketingové strategie, marketingovým a komunikačním mixem, analýzou SWOT, značkou a jejími náležitostmi. Praktická část tyto poznatky využívá k analýze současné marketingové …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the marketing strategy of the Bosch company, which has a wide scope and achieves great success in almost everything the company does. The theoretical part describes the different parts of marketing strategy, marketing and promotion mix, SWOT analysis, brand and its necessities. Practical part uses this knowledge to analyze the current marketing strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
  • Vedoucí: Jitka Odehnalová
  • Oponent: Karel Mandík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31462

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod