Věrnostní programy jako nástroj konkurenčního boje proti slevám na příkladu společnosti L Oreal – Adam Ježek
Adam Ježek
Diplomová práce
Věrnostní programy jako nástroj konkurenčního boje proti slevám na příkladu společnosti L Oreal
Loyalty programmes as a tool for competitive fight against price reductions on the example of L'Oréal
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl optimalizaci a zefektivnění stávajícího věrnostního programu L'Oréal Paris. Teoretická část pojednává o historii, trendech a budoucnosti věrnostních programů a obsahuje unikátní dělení těchto programů. Praktická část je věnována analýzám a vyhodnocení fungování věrnostního klubu L'Oréal Paris, přičemž jsou formulována doporučení na zlepšení procesu jeho fungování.Abstract:
Diploma thesis is focused on the topic of loaylty programmes. First part deals with the history, trends and future of loyalty programmes in general. Second part is devoted to the loyalty programme of L'Oréal Paris, which was analyzed. Based on carried analysis, proper recommendation were suggested in order to improve the processes and effectivity of the loyalty programme.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34002
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 9. 2012
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Petra Šebová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34002
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Optimization of Triola Plc. Loyalty Programme
Dominika Wachtlová -
Věrnostní program vybrané organizace
Danuše Bradáčová -
Věrnostní program vybrané organizace
Tereza Jíšová -
Věrnostní programy v nezávislých hotelech
Aneta Kvizdová -
Věrnostní program podnikatelského subjektu
Jana Baldová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Adaptace inovací pro věrnostní klub Hollandia Karlovy Vary s.r.o
Adam Karlík -
Návrh změn ve věrnostním programu Klubu Sephora
Iveta Pomykalová