Anastasia Lomakina

Bakalářská práce

Komunikační strategie společnosti Deloitte

Communication strategy of Deloitte
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je komunikační strategie společnosti Deloitte. Cílem této práce je navržení doporučení k aktuální komunikační strategie, která přispěje k efektivnějšímu dosažení marketingových a firemních cílů. Jako zvolená metoda pro dosažení stanoveného cíle je vybrána analýza nynější komunikační strategie dané firmy.
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is the communication strategy of Deloitte. The aim of this work is to propose recommendations for the current communication strategy, which will contribute to a more effective achievement of marketing and corporate goals. The analysis of the current communication strategy of the given company is chosen as the method for achieving the set goal.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 2. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2021
  • Vedoucí: Vladimíra Khelerová
  • Oponent: Kamila Matysová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/81770