Komunikační strategie společnosti Deloitte – Anastasia Lomakina
Anastasia Lomakina
Bakalářská práce
Komunikační strategie společnosti Deloitte
Communication strategy of Deloitte
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je komunikační strategie společnosti Deloitte. Cílem této práce je navržení doporučení k aktuální komunikační strategie, která přispěje k efektivnějšímu dosažení marketingových a firemních cílů. Jako zvolená metoda pro dosažení stanoveného cíle je vybrána analýza nynější komunikační strategie dané firmy.Abstract:
The subject of this bachelor thesis is the communication strategy of Deloitte. The aim of this work is to propose recommendations for the current communication strategy, which will contribute to a more effective achievement of marketing and corporate goals. The analysis of the current communication strategy of the given company is chosen as the method for achieving the set goal.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 2. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/81770
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2021
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Kamila Matysová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81770
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová