Jana Stupková

Master's thesis

Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach

Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Abstract:
Hlavním cílem této práce je návrh marketingové strategie rodinného hotelu v Bojnicích. Dílčím cílem práce je stanovení ukazatelů pro hodnocení úspěšnosti marketingové strategie. Teoretická část práce se zabývá představením města Bojnice a následně rešerší literatury, která se zaměřuje na marketingovou strategii a marketingový mix, včetně jejich specifik v cestovním ruchu a hotelnictví. V praktické …more
Abstract:
The main objective of this thesis is to propose a marketing strategy for a family hotel in Bojnice. The sub-objective of the thesis is to establish indicators for evaluating the success of the marketing strategy. The theoretical part of the thesis is devoted to the introduction of the town of Bojnice and then literature review focused on marketing strategy and marketing mix and their specifics in the …more
Abstract:
Hlavným cieľom tejto diplomovej práce je navrhnúť marketingovú stratégiu pre rodinný hotel v Bojniciach. Čiastkovým cieľom práce je stanoviť ukazovatele pre hodnotenie úspešnosti marketingovej stratégie. Teoretická časť práce sa venuje predstaveniu mesta Bojnice a následne literárnej rešerši zameranej na marketingovú stratégiu a marketingový mix a ich špecifiká v odvetví cestovného ruchu a hotelierstva …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 2024
  • Supervisor: Renata Lukášová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94538