Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach – Jana Stupková
Jana Stupková
Master's thesis
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Abstract:
Hlavním cílem této práce je návrh marketingové strategie rodinného hotelu v Bojnicích. Dílčím cílem práce je stanovení ukazatelů pro hodnocení úspěšnosti marketingové strategie. Teoretická část práce se zabývá představením města Bojnice a následně rešerší literatury, která se zaměřuje na marketingovou strategii a marketingový mix, včetně jejich specifik v cestovním ruchu a hotelnictví. V praktické …moreAbstract:
The main objective of this thesis is to propose a marketing strategy for a family hotel in Bojnice. The sub-objective of the thesis is to establish indicators for evaluating the success of the marketing strategy. The theoretical part of the thesis is devoted to the introduction of the town of Bojnice and then literature review focused on marketing strategy and marketing mix and their specifics in the …moreAbstract:
Hlavným cieľom tejto diplomovej práce je navrhnúť marketingovú stratégiu pre rodinný hotel v Bojniciach. Čiastkovým cieľom práce je stanoviť ukazovatele pre hodnotenie úspešnosti marketingovej stratégie. Teoretická časť práce sa venuje predstaveniu mesta Bojnice a následne literárnej rešerši zameranej na marketingovú stratégiu a marketingový mix a ich špecifiká v odvetví cestovného ruchu a hotelierstva …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/94538
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2024
- Supervisor: Pavel Černý
- Reader: Pavel Černý
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94538
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová