Komplexní rozvoj dítěte předškolního věku s kombinovaným postižením – Mgr. Lenka Tomášková, DiS.
Mgr. Lenka Tomášková, DiS.
Diplomová práce
Komplexní rozvoj dítěte předškolního věku s kombinovaným postižením
Comprehensive development of preschool age children with multiple disabilites
Anotace:
Diplomová práce pojednává o problematice komplexního rozvoje dítěte předškolního věku s kombinovaným postižením. Teoretická část nejprve charakterizuje vývoj dítěte předškolního věku ve všech oblastech rozvoje, shrnuje edukační možnosti v současném systému vzdělávání a popisuje dílčí oblasti rozvoje v předškolním období. Dále se zabývá problematikou kombinovaného postižení, vymezením pojmu, etiologií …víceAbstract:
This dissertation focuses on the issues associated with the complex development of preschool children with combined disability. The theoretical section defines the development of a preschool child in every aspect of growth,it summarizes the educational options in the current educational system and describes the constituent areas of the development in the preschool period.Moreover, it addresses the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qttqo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová