Komplexní rozvoj dítěte předškolního věku s kombinovaným postižením – Mgr. Lenka Tomášková, DiS.
Mgr. Lenka Tomášková, DiS.
Master's thesis
Komplexní rozvoj dítěte předškolního věku s kombinovaným postižením
Comprehensive development of preschool age children with multiple disabilites
Abstract:
Diplomová práce pojednává o problematice komplexního rozvoje dítěte předškolního věku s kombinovaným postižením. Teoretická část nejprve charakterizuje vývoj dítěte předškolního věku ve všech oblastech rozvoje, shrnuje edukační možnosti v současném systému vzdělávání a popisuje dílčí oblasti rozvoje v předškolním období. Dále se zabývá problematikou kombinovaného postižení, vymezením pojmu, etiologií …moreAbstract:
This dissertation focuses on the issues associated with the complex development of preschool children with combined disability. The theoretical section defines the development of a preschool child in every aspect of growth,it summarizes the educational options in the current educational system and describes the constituent areas of the development in the preschool period.Moreover, it addresses the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/qttqo/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 5. 2017
- Supervisor: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová