Bc. Zuzana Plachá

Diplomová práce

Tvorba komunikační kampaně pro vybraný podnik

Communication campaign creation for the chosen company
Anotace:
V dnešním vysoce konkurenčním tržním prostředí nabývá marketingová komunikace a její strategické pojetí na významu. V teoretické části se tato práce zaměřuje na klasifikaci nástrojů marketingové komunikace a na vymezení nejvhodnějšího postupu tvorby komunikační kampaně. V rámci praktické části, která vychází z poznatků literární rešerše, je na základě situační analýzy sestavena komunikační kampaň pro …více
Abstract:
The importance of marketing communication and its strategic concept is currently growing mainly due to the high competitive business environment. This thesis focuses on classification of marketing communication tools and on the development of the most appropriate way to create a communication campaign. Both this theoretical information and a situation analysis are used in the process of creation of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Ing. Dita Přikrylová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management