Tvorba komunikační kampaně pro vybraný podnik – Bc. Zuzana Plachá
Bc. Zuzana Plachá
Master's thesis
Tvorba komunikační kampaně pro vybraný podnik
Communication campaign creation for the chosen company
Abstract:
V dnešním vysoce konkurenčním tržním prostředí nabývá marketingová komunikace a její strategické pojetí na významu. V teoretické části se tato práce zaměřuje na klasifikaci nástrojů marketingové komunikace a na vymezení nejvhodnějšího postupu tvorby komunikační kampaně. V rámci praktické části, která vychází z poznatků literární rešerše, je na základě situační analýzy sestavena komunikační kampaň pro …moreAbstract:
The importance of marketing communication and its strategic concept is currently growing mainly due to the high competitive business environment. This thesis focuses on classification of marketing communication tools and on the development of the most appropriate way to create a communication campaign. Both this theoretical information and a situation analysis are used in the process of creation of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/bpxda/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Ing. Dita Přikrylová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová