Bc. Zuzana Plachá

Master's thesis

Tvorba komunikační kampaně pro vybraný podnik

Communication campaign creation for the chosen company
Abstract:
V dnešním vysoce konkurenčním tržním prostředí nabývá marketingová komunikace a její strategické pojetí na významu. V teoretické části se tato práce zaměřuje na klasifikaci nástrojů marketingové komunikace a na vymezení nejvhodnějšího postupu tvorby komunikační kampaně. V rámci praktické části, která vychází z poznatků literární rešerše, je na základě situační analýzy sestavena komunikační kampaň pro …more
Abstract:
The importance of marketing communication and its strategic concept is currently growing mainly due to the high competitive business environment. This thesis focuses on classification of marketing communication tools and on the development of the most appropriate way to create a communication campaign. Both this theoretical information and a situation analysis are used in the process of creation of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Ing. Dita Přikrylová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta