Drama jako prostředek k vytváření kompetencí – Klára MARKOVÁ
Klára MARKOVÁ
Bakalářská práce
Drama jako prostředek k vytváření kompetencí
Drama as means to create competences
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem - Drama jako prostředek k vytváření kompetencí. Teoretická část práce je zaměřena na problematiku dramatu, jeho historii, využití v mateřských školách. Popisuje metody a techniky dramatu ? dramatické výchovy. Dále jsou v práci rozebrané principy a prvky dramatické výchovy. Zaměřena je také na hlavní část práce a to na klíčové kompetence a kompetence dramatické …víceAbstract:
This thesis dealswiththetopic - Drama as a means to createcompetencies. Thetheoretical part isfocused on drama, itshistory, its use in kindergartens. Itdescribesthemethods and techniquesof drama - drama. Furthermore, theworkdisassembledprinciples and elementsof drama. Thefocusisalso on themain part ofthepaper and on keyskills and competencies drama. Thepractical part consistsoftheoutputsofthe interview …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 8. 2017
- Vedoucí: Mgr. Jan Karaffa, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARKOVÁ, Klára. Drama jako prostředek k vytváření kompetencí. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti dramatické výchovy v rozvoji sociální a personální kompetence v primárním vzdělávání
Pavlína LOŇKOVÁ -
Rozvíjení kompetence k řešení problémů dramatickými aktivitami u dětí v mateřské škole
Tamara KUČEROVÁ -
Rozvoj komunikativní kompetence prostřednictvím dramatizace pohádek v mateřské škole
Michaela Kouřilová -
Dramatická výchova jako součást estetické výchovy
Eliška Martincová -
Využití metod dramatické výchovy v občanské výchově
Barbora Bendová -
Dramatická výchova v rané výuce cizích jazyků. Německý dramatický kroužek pro žáky 3. ročníku základní školy.
Pavlína Sochorová -
Pohybová výchova jako součást dramatické výchovy
Kateřina Mrkosová Petrlíková -
Dramatická výchova v kurikulu základní školy a
Vítězslav Storzer