Společenská odpovědnost firem (vybrané problémy) – Bc. Matyáš Vochozka
Bc. Matyáš Vochozka
Diplomová práce
Společenská odpovědnost firem (vybrané problémy)
Corporate Social Responsibility (selected issues)
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice společenské odpovědnosti firem (CSR) s bližším zaměřením na sociální oblast této problematiky. Teoretická část diplomové práce obsahuje vymezení pojmů související se společenskou odpovědností firem a jsou v ní popsány teoretické základy sociálního pilíře CSR. Praktická část se zabývá konkrétní firmou působící v automobilovém průmyslu, ve které je analyzována zaměstnanecká …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of corporate social responsibility (CSR) with a closer focus on the social issues. The theoretical part of the thesis contains the definition of terms related to corporate responsibility and describing the theoretical foundations of the social pillar of CSR. The practical part deals with the company operating in the automotive industry, which is analyzed employment …víceKlíčová slova
CSR společenská odpovědnost firem zaměstnanci sociální sféra CSR vzdělávání a rozvoj bezpečnost a ochrana zdraví zaměstnanecké benefity pracovní příležitosti. Corporate social responsibility employees training and development communications safety and health employee benefits social area jobs opportunities.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y3uwo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
- Oponent: Ing. Miloš Krejčí
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
The impact of corporate social responsibility on brand image
Dilara Kose -
Corporate Social Responsibility in a concrete firm
Chunyi Zhao -
Sponzoring vs. Corporate social responsibility (CSR)
David Benda -
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler -
Společenská odpovědnost firem
Andrea Kobieluszová