Ing. Lukáš Žák
Master's thesis
Vyhodnocení komunikační kampaně
Communication campaign evaluation
Anotácia:
Předmětem diplomové práce „Vyhodnocení komunikační kampaně“ je rozbor a vyhodnocení komunikační kampaně v on-line prostředí vybraného podniku, přičemž součástí vyhodnocení je i výzkum mezi vybranou skupinou stakeholderů, na kterou daná komunikační kampaň cílila. Diplomová práce je pro tyto účely rozdělena na dvě části. První části je teoretická část, kde budou představeny teoretické poznatky týkající …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis „Communication campaign evaluation“ is to analyse and evaluate the on-line communication campaign of the particular enterprise. The research on the target group of stakeholders is also included in the evaluation. My diploma thesis is systematically divided into two parts. The first part provides the theoretical background dealing with definition of marketing communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qlezn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Fashion marketing - Efektivita a vliv influencerů v módním průmyslu
Kristýna Poláčková -
Efektivita politické kampaně
Adam Utíkal -
Internetový marketing - efektivita PPC reklamních kampaní
Josef Neugebauer -
Efektivita online marketingu na příkladu realitního developera
Kateryna Malyk -
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Does Truth Even Matter? The Analysis of Impact of American Partisanship and Misinformation in Donald Trump’s Social Media during the Presidential Campaign of 2020 on the Elections` Outcomes.
Nelli Zhakhian -
Campaign Strategies of Presidential Candidates in the 2016 US election: An analysis using the Blotto Game model
Zuzana Knop-Kostková