Ing. Lukáš Žák
Diplomová práce
Vyhodnocení komunikační kampaně
Communication campaign evaluation
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Vyhodnocení komunikační kampaně“ je rozbor a vyhodnocení komunikační kampaně v on-line prostředí vybraného podniku, přičemž součástí vyhodnocení je i výzkum mezi vybranou skupinou stakeholderů, na kterou daná komunikační kampaň cílila. Diplomová práce je pro tyto účely rozdělena na dvě části. První části je teoretická část, kde budou představeny teoretické poznatky týkající …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis „Communication campaign evaluation“ is to analyse and evaluate the on-line communication campaign of the particular enterprise. The research on the target group of stakeholders is also included in the evaluation. My diploma thesis is systematically divided into two parts. The first part provides the theoretical background dealing with definition of marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qlezn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Fashion marketing - Efektivita a vliv influencerů v módním průmyslu
Kristýna Poláčková -
Internetový marketing - efektivita PPC reklamních kampaní
Josef Neugebauer -
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Mikuláš Hrubý -
Efektivita online marketingu na příkladu realitního developera
Kateryna Malyk -
Efektivita e-mail marketingových kampaní společnosti Grizly
Tereza Oravová -
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Does Truth Even Matter? The Analysis of Impact of American Partisanship and Misinformation in Donald Trump’s Social Media during the Presidential Campaign of 2020 on the Elections` Outcomes.
Nelli Zhakhian