Ing. Lukáš Žák

Diplomová práce

Vyhodnocení komunikační kampaně

Communication campaign evaluation
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Vyhodnocení komunikační kampaně“ je rozbor a vyhodnocení komunikační kampaně v on-line prostředí vybraného podniku, přičemž součástí vyhodnocení je i výzkum mezi vybranou skupinou stakeholderů, na kterou daná komunikační kampaň cílila. Diplomová práce je pro tyto účely rozdělena na dvě části. První části je teoretická část, kde budou představeny teoretické poznatky týkající …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis „Communication campaign evaluation“ is to analyse and evaluate the on-line communication campaign of the particular enterprise. The research on the target group of stakeholders is also included in the evaluation. My diploma thesis is systematically divided into two parts. The first part provides the theoretical background dealing with definition of marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta