Alžběta Jílková

Bakalářská práce

Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom

Marketing 4.0 Porovnání online marketingu a komunikačních trendů v udržitelné módě v České republice a ve Spojeném království
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na online marketingovou komunikaci a trendy v online marketingové komunikaci a porovnává jejich využití v průmyslu udržitelné módy v České republice a ve Spojeném království. Cílem této bakalářské práce je prozkoumat a popsat různé formy online marketingové komunikace, porovnat jejich využití v udržitelné módě v České republice a ve Spojeném království, prozkoumat …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on online marketing communication and online communication trends and compares their applications in the sustainable fashion industry in the Czech Republic and in the United Kingdom. The aim of this thesis is to explore and describe different means of online marketing communication, compare their use in sustainable fashion market in the Czech Republic and in the United …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2020
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Tomáš Sadílek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78763

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business