Alžběta Jílková

Bachelor's thesis

Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom

Marketing 4.0 Porovnání online marketingu a komunikačních trendů v udržitelné módě v České republice a ve Spojeném království
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na online marketingovou komunikaci a trendy v online marketingové komunikaci a porovnává jejich využití v průmyslu udržitelné módy v České republice a ve Spojeném království. Cílem této bakalářské práce je prozkoumat a popsat různé formy online marketingové komunikace, porovnat jejich využití v udržitelné módě v České republice a ve Spojeném království, prozkoumat …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on online marketing communication and online communication trends and compares their applications in the sustainable fashion industry in the Czech Republic and in the United Kingdom. The aim of this thesis is to explore and describe different means of online marketing communication, compare their use in sustainable fashion market in the Czech Republic and in the United …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 1. 2020
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Tomáš Sadílek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78763