Tereza VIKTOŘÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Communication strategies in CSR reports

Communication strategies in CSR reports
Abstract:
The bachelor thesis will deal with the analysis of corporate social responsibility reports. The corpus will consist of four reports, two of which will be from more luxurious brands and the other two from brands that fall into the 'fast fashion' section of the fashion industry. The aim of this thesis is to analyse the communication strategies used in the reports of all companies, and to find out whether …more
Abstract:
Bakalářská práce se bude zabývat analýzou prohlášeních o společenské odpovědnosti firem. Korpus se bude skládat ze čtyř prohlášení, dvě z nich budou od luxusnějších značek a zbylé dvě od značek, které spadají do 'fast fashion'. Cílem práce je analyzovat komunikační strategie použité v prohlášení všech firem, a zjistit, zda-li se použité strategie liší na základě rozdělení na luxusnější a levnější značky …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VIKTOŘÍKOVÁ, Tereza. Communication strategies in CSR reports. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta