Communication strategies in CSR reports – Tereza VIKTOŘÍKOVÁ
Tereza VIKTOŘÍKOVÁ
Bakalářská práce
Communication strategies in CSR reports
Communication strategies in CSR reports
Abstract:
The bachelor thesis will deal with the analysis of corporate social responsibility reports. The corpus will consist of four reports, two of which will be from more luxurious brands and the other two from brands that fall into the 'fast fashion' section of the fashion industry. The aim of this thesis is to analyse the communication strategies used in the reports of all companies, and to find out whether …víceAbstract:
Bakalářská práce se bude zabývat analýzou prohlášeních o společenské odpovědnosti firem. Korpus se bude skládat ze čtyř prohlášení, dvě z nich budou od luxusnějších značek a zbylé dvě od značek, které spadají do 'fast fashion'. Cílem práce je analyzovat komunikační strategie použité v prohlášení všech firem, a zjistit, zda-li se použité strategie liší na základě rozdělení na luxusnější a levnější značky …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VIKTOŘÍKOVÁ, Tereza. Communication strategies in CSR reports. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie vybrané instituce
Daniela Brkičová -
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podnikání společnosti IKEA
Maryna Denchenko -
Komunikační strategie tiskových mluvčích v krizových situacích
Kristýna Maršovská -
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi -
Analýza komunikační strategie společnosti Livesport a návrh na její vylepšení
Jakub Rožboud -
Metamorfozy reklamy v komunikační strategii vybrané značky
Nina Domash -
Řízení značky a následná komunikační strategie v podnikové praxi
Arailym Zhumashova -
Návrh komunikační strategie s využitím nástrojů digitálního marketingu pro vybraný studentský spolek
Lucie Hynčicová