Tereza VIKTOŘÍKOVÁ

Bakalářská práce

Communication strategies in CSR reports

Communication strategies in CSR reports
Abstract:
The bachelor thesis will deal with the analysis of corporate social responsibility reports. The corpus will consist of four reports, two of which will be from more luxurious brands and the other two from brands that fall into the 'fast fashion' section of the fashion industry. The aim of this thesis is to analyse the communication strategies used in the reports of all companies, and to find out whether …více
Abstract:
Bakalářská práce se bude zabývat analýzou prohlášeních o společenské odpovědnosti firem. Korpus se bude skládat ze čtyř prohlášení, dvě z nich budou od luxusnějších značek a zbylé dvě od značek, které spadají do 'fast fashion'. Cílem práce je analyzovat komunikační strategie použité v prohlášení všech firem, a zjistit, zda-li se použité strategie liší na základě rozdělení na luxusnější a levnější značky …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VIKTOŘÍKOVÁ, Tereza. Communication strategies in CSR reports. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta