Blog jako marketingový nástroj malé a střední firmy – Bc. Monika Petrovická
Bc. Monika Petrovická
Bachelor's thesis
Blog jako marketingový nástroj malé a střední firmy
Blog as a marketing tool in Small & Medium Business
Abstract:
Bakalářská práce se ve své první části věnuje internetu. Poukazuje na dynamický růst mezi uživatele a význam, který internet v současné době pro uživatele má. Nahlíží na internet jako na silný marketingový nástroj a rozebírá možnosti firem, jak se na internetu uplatnit. Jde více do hloubky při rozborech blogů, které neslouží pouze jako soukromé deníčky, ale lze jejich potenciál využít pro firemní marketing …moreAbstract:
This bachelor thesis talks about the internet in its first part. It shows how quickly an amount of internet users grows and how significantly the internet influences its users. The internet is described as a strong marketing tool with many opportunities for companies. The main topic is about blogs. Blogs are not used only for users’ diaries but blogs have a big capability as a marketing tool. They …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/o28bg/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2016
- Supervisor: Mgr. Pavel Kotyza
- Reader: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Virální online marketing, jeho užití a hranice
Kateřina Hanzalová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Internetový marketing společnosti Profizoo s.r.o.
Jana Macasová -
Marketing v oblasti internetu
Martina Mikulčíková -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková