Bc. Lenka Leová

Bakalářská práce

Návrh projektu módní přehlídky jako marketingové události

A proposal of a fashion show project as a marketing event
Anotace:
Práce vychází z obecných teoretických poznatků v oborech marketingová komunikace a projektový management. Teoretická část slouží k zasazení zvoleného tématu do těchto oborových rámců, včetně popisu obecných kroků realizace módních přehlídek. V praktické části se pak věnujeme popisu odborného postupu zpracování návrhu projektu módní přehlídky, který je zadáním této práce.
Abstract:
Work is based on the general theoretical knowledge in the fields of marketing communication and project management. The theoretical part is used to weave the chosen theme into these sectoral frameworks, including a description of the general process of implementation of fashion shows. The practical part is devoted to the description of professional progress of the proposal of the fashion show project …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Ing. Tereza Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní